1/30/2009

Stradivarius - İndirim ve Yeni Sezon

Stradivariusu pek bir beğendiğime kendime pek bir yakıştırdığıma bugün bir kez daha karar verdim :)

Cevahir'deki Stradivarius mağazasına gidip hem indirimden hem de yeni sezondan çok güzel şeyler beğendim. Hala indirimden bir şeyler yakalamak mümkün. Yeni sezon yavaş yavaş ortaya çıkmaya başlasa da indirimli ürünler de daha tükenmemiş. Ama beden bulabilmek için geç kalmamakta fayda var tabii ki :)

Bakalım neler beğenmişim...

1- Yavruağzı elbise - 19.95 TL


Bu yavruağzı pembeye kaçan elbiseyi çok şık ve güzel buldum. Üstelik kendisi şu anda indirimde. Cevahir'de sadece large bedeni kalmıştı ama belki başka bir yerden başka bedenlerini de bulabilirsiniz. Hem yazlık hem kışlık bence bu elbiseler. Çok yönlü olması da bir avantajı diyebiliriz :)

2- Gri etek - 44.95 TL

Bu etek de pek şirin. Mini ama fazla kısa da değil. Rahat rahat her yere giyebilirsiniz :) Kemeri de kendinden, hangi kemeri taksam bunun üzerine derdinden kurtarıyor bizi. 2009 İlkbahar Yaz koleksiyonundan.

4-Yeşil yün elbise - 29.95 TL


Tam kışlık bir elbise. Üzerşndeki motifler zaten bana direkt kışı ve kar tanelerini hatırlatıyor. Bunun da kendinden atkısı var, nasıl ama? :) Tabii atkısı çıkabiliyor, ama bence birlikte kullanılırsa oldukça hoş olur. İndirim sezonundan.

5- Mor üst - 19.95 TL


Bu mor üst de tam yazlık :) Ama yaz-kış sıcak gecelerde kullanılabilir tabii ki. Gece dışarı çıkarken güzel bir mavi jean ve topuklu ayakkabılarla birlikte gayet de şık olur. İndirim sezonundan.

6- Yavruağzı tunik - 69.95 TL


Bu renk ve tarzdan çok şey koydum siteme ama napayım seviyorum :) Bu tuniğin de kolları şekilli, güzel duruyor. Belinden bağlanan kemeri de çok hoş. 2009 İlkbahar Yaz koleksiyonundan.


7- Mor tunik - 69.95 TL


Üsttekiyle pek bir benzeşen bir tunik daha. Sanki onun başka rengi gibi ama desenleri farklı. Bunu da beğendiğim için bunu da koydum. Tercih sizin :)

Keyifli alışverişler!!
Related Posts with Thumbnails