2/15/2009

14 Şubat Özel Sizin Sevgiliniz Hangisi? Anketi Sonuçlandı!


14 Şubat özel anketimiz "Sizin sevgiliniz hangisi?" anketi sonuçlandı.

Ankette toplam 108 kişi oy vermiş. Oy veren herkese çok teşekkür ediyorum!

Gelelim sonuçlara...
  1. Romantik Aşık: 25 kişi benim sevgilim çok romantiktir,
  2. Esprili Kişilik: 24 kişi benim sevgilim esprileriyle beni neşelendirir,
  3. Teknoloji Delisi: 22 kişi benim sevgilim teknoloji ürünlerine bayılır,
  4. Özür Ruh: 16 kişi benim sevgilim bağımsızlığına çok düşkündür,
  5. İşkolik Erkek: 13 kişi benim sevgilim işten kafasını kaldıramaz,
  6. Sportif Güç: 8 kişi benim sevgilim spor salonundan çıkmaz.
demiş...

Yeni anketimiz sizler tarafından çok beğenilen Cin Sokakta ile ilgili. Bu bölümde ara sıra erkekler de olsun mu olmasın mı? Bu seferki kısa bir anket sadece 5 gün sürecek. Hadi bakalım oylarınızı bekliyorum!!

Alışveriş Cini'nde bir yenilik daha var. Sevgili Sanem bana mail atıp blogumu daha kolay takip edebilmek için yeni gönderilen yazıların e-mailine gelmesini sağlayacak bir sistem istemiş. Sağ tarafta Etiketler bulutunun hemen altında göreceğiniz küçük kutucuğa e-mail adresinizi yazarsanız, bundan sonra gönderilen yazılar mail adresinize de gelecek ve böylelikle siz de hiçbir yeni yazıyı kaçırmamış olacaksınız. Ben kendi mailim ile denedim çalışıyor, fakat mailler 1 gün kadar geç geliyor.

Sizin de Sanem gibi Alışveriş Cini ile ilgili güzel önerileriniz, fikirleriniz varsa alisveriscini@gmail.com adresinden bana yazabilirsiniz :)
Related Posts with Thumbnails