2/03/2009

Accessorize - Yün Kasket ve Kelebekli Saç Tacı

Bugün sizinle iki favori Accessorize 'ımı paylaşmak istiyorum. Biri eski biri yeni.




Üstteki beyaz kasketi geçen haftalarda Accessorize indiriminden aldım. Çok kullanışlı olduğunu söyleyebilirim. Yağmurlu havalarda şemsiye taşımayı sevmeyen ben için biçilmiş kaftan :) Üstelik çok da şık. Hem siyah hem kahve tonlarındaki montlarımla giyebiliyorum, ikisine de uyuyor. Şu anda bu kepler indirimde ve fiyatı da 18 TL.
Bu arada bu keplerden çeşit çeşit renk renk bulabileceğinizi de eklemek isterim. Ben böyle sade bir model seçtim ama çok farklı modeller görmek mümkün.





Ve sevgili kelebek tacım :) Kendisine geçen sene görür görmez aşık olmuş, hiç düşünmeden almıştım. İndirime girmesini beklemek bile istememiştim. Bugün hala Accessorize'larda aynı taçtan bulmak mümkün. Hem de hala indirimde değil ki bunu görmek benim için gurur verici :)
Ben geçen sene ne kadara almıştım hatırlamıyorum ama şu anda fiyatı 28 TL.

Bu seneki Accessorize'ı oldukça başarılı buldum. Bildiğiniz gibi %50 - %70 indirim var şu anda Accessorize'da. Hala uğramadıysanız mutlaka bir ara gidip bakın derim.

Bu arada "Sevgiliniz hangisi?" anketimiz devam ediyor. Sağ üst taraftaki kutucuktan oyunuzu verebilirsiniz. Şu an bir sevgilisi olmayanlar da olmasını istedikleri tipi seçebilirler :)
Bekliyorum!!
Related Posts with Thumbnails