2/05/2009

Claire's 'te Neler Var?

Bugün de Claire's'teyiz. Accessorize'dan sonra 2. uğradığım takı mekanı Claire's oluyor genelde. Fiyatları tabi biraz daha uygun.

Fotoğraflar Metrocity Claire's'ten. Ama muhtemelen her Claire's şubesinde (mesela İstanbul için Cevahir, Bakırköy Town Center, Nişantaşı, Capitol, Bağdat Caddesi'ndeki Claire's'lerde) benzer takıları bulabilirsiniz :)

Bakalım gözüme çarpan şeyler neler...

1- Çiçek yüzük - 10 TL


Ben rahat edemediğim için yüzük takmayı pek tercih etmiyorum ama bu yüzüğü beğendim. Çok benzerini Accessorize'da da görmüştüm, oradaki mavi renkteydi ve bundan daha pahalıydı.

2- Siyah takılar


Bu siyah takıları gece çıkarken şık bir elbisenin üzerinde deneyebilirsiniz.

3-Bakır takılar


Bakır rengi takıların da kahve tonlarıyla çok şık durduğunu düşünüyorum.

4- Kulaklıklar

Kulaklıklar pek şirin. Siyah-beyaz çizgililer, kuru kafalılar, şeker pembeleri, rengarenk olanlar bir sürü çeşit var.

5- Patikler

Evde de güzelliğinden ödün vermemek isteyenlere... :)
Related Posts with Thumbnails