2/04/2009

Daha Fazla Mango

Ben Mango gezmeye, Mango yazıları yazmaya bıkmadım, bilmiyorum siz okumaktan bıktınız mı? Ama anlat anlat bitiremiyorum Mango'yu. O yüzden "Daha fazla Mango"yu da yazmaya karar verdim. :)

Yoksa az sonra göreceğiniz parçalar sizinle paylaşamadığım için içimde kalacaktı. Bu sefer tek bir yerden değil; Kanyon, Profilo ve Beyoğlu İstiklal Caddesi Mango'dan derlenmiş kıyafetler bunlar :)

Daha fazla neler varmış bakalım Mango'da...

1- Gri boğazlı kazak - 39.90 TL



Takip edenler belki fark etmiştir, pek boğazlı kazaklara yer vermedim yazılarda. Ben pek giyemem sıkılır boğulurum boğazlı kazakların içinde çünkü. Ama beğendiğim bir boğazlı kazak çıktı sonunda :) Bu kazağın hem yünü cildinize batacak sizi rahatsız edecek gibi değil hem de kolları dirsek hizasından biraz aşağıda falan hoş duruyor.

Benzer bir kazağı soğuk hava şıklığı kombininde kullanmıştım.

2- Mavi kareli etek - 31.90 TL
Bu eteği kime gösterdiysem çok beğendi. Şirin bir şey. Beyaz t-shirt veya bluzlarla giyilmesi tavsiye edilir :)

3-Pembe şifon etek - 42 TL

Bir etek daha beğendiklerim arasında, özellikle de şifon olmasıyla :)

4- Mor şifon etek - 36.90 TL
Mango'dan bir şifon etek daha. Bu sefer de morlar içinde.

5- Asker yeşili şort - 34.90 TL


Kışın şort giyme alışkanlığınız var mıdır? Ben daha pek alışamadım bu olaya ama başkalarının üzerinde gördüğümde çok beğeniyorum. Opak çoraplar ve çizmeler ile oldukça şık oluyor.

6- Kirli beyaz ve mor yelekler - 19.90 TL


Bu yelekleri de Profilo Mango'da ben bir oraya bir buraya bakınırken iki bayanın "Aaa bak bu yelekler ne kadar tatlıymış!" demesi üzerine fark ettim :) Ben zaten gömlek üzerine yelektir hırkadır çok severim ama bu yelekleri ayrıca bir sevdim. Çok tatlı değiller mi? Siyahı da vardı ama ben bu iki rengini beğenip koydum. Kişisel tercihim ise kirli beyaz olandan yana!

7- Kahverengi puanlı t-shirt - 19.90 TL

Sevimli, sıradan günlerde rahatlıkla giyebileceğiniz güzel bir t-shirt.

8- Rengarenk babetler

Bu babetlerden Taksim İstiklal Caddesi'ndeki Mango'nun outlet kısmında bulabilirsiniz. Fiyatlarını da tam hatırlamasam da oldukça uygundu, 20-30 civarında olsa gerek. Bir elbisenizi tamamlayacak sarı, turkuaz gibi değişik renklerde bir ayakkabının hayalini kuruyorsanız ama çok da para harcamak istemiyorsanız, bu babetleri gidip görün mutlaka :)
Related Posts with Thumbnails