2/11/2009

3 Temel Şal Takma Yöntemi

Şallar birkaç sezondur popülaritesini yitirmedi, hala moda. Artık hepimizin dolabında olması gereken "must" eşyalardan biri oldu.

Ama bazen de bu şalları boynumuza nasıl dolasak, nerden dolaştırsak nereye koysak şaşıraibiliyoruz. Ben de o yüzden bugün sizinle 3 temel şal kullanma yolunu paylaşmak istiyorum.

1-Katla ve iç içe geçir
Şal: Topshop

Uzun bir şal alın, ikiye katlayın ve boynunuzun etrafında kıvırın. Sonra da şalın bir ucunu diğer tarafıyla yaptığınız yuvarlaktan içeri sokun.

2- Kıvır ve sarmala


Şal: American Eagle

Basitçe şalı boynunuzun etrafında dolayın ve uçlarını olduğu gibi bırakın.

3-Kare düğüm

Şal: Forever 21
Kare şeklinde bir şalı çaprazlamasına ikiye katlayın. Uçlardan bi tarafı önünüze gelecek şekilde boynunuzun etrafına bir kez dolayın.

Bu yöntemleri öğrendikten sonra ben de kendi şalımla hepsini denedim işte sonuçlar:

No 1

No 2

No 3

Ben sanırım en çok 1. yöntemi tercih ediyorum... Sizin tercihiniz hangisi?

Bonus: Kim demiş şalı ille de boynunuza takmanız gerek diye? Alternatif olarak şalınızı saçınıza bant olarak kullanabilir veya alt resimdeki gibi elbisenizin beline takarak şirin bir kemer elde edebilirsiniz!

Şal: Stradivarius
Related Posts with Thumbnails