2/10/2009

14 Şubat Sevgililer Günü Hediyeleri - İşkolik Erkek




Geldik işkolik erkeklerimize... Şimdiye kadar 8 kişi benim sevgilim de "İşkolik Erkek"tir demiş. Ortada hayatındaki erkeklerin işkolik olmasından yakınan birçok kadın varken oyların bu kadar az olmasına şaşmamalı. :)

Ama şunu da belirteyim ki eğer sevgiliniz işkolik olmasa da çalışan bir erkek ise, bu hediyelerden onun işine yarayacak bir tane bulabilirsiniz.

Setteki sevgililer günü hediyelerimizi tek tek yakından inceleyelim...

1- Massimo Dutti Gömlek (65TL) Kazak (65TL) Ceket (375TL) Jean (99TL)




Massimo Dutti'de bu ceket gömlek ve kazağı gördüm. Sağolsunlar bizim için kombinlemişler. Altına yakışacak bir jean de ben ekledim. Gerçekten hoş oldu. :)
Nerede bulunur?Massimo Dutti Bağdat Caddesi, Cevahir, Akmerkez ve İstinye Park'ta var.

2- Armani Saat - 458 TL

Bu Armani saati çok beğendim.
Nerede bulunru?saat&saat şubeleri ve internet sitesi: saatvesaat.in

3- Beymen Gömlek (82.50 TL) Kravat (67.50TL) Kol Düğmesi (75 TL)

Nerede bulunur? Beymen Bağdat Caddesi, Nişantaşı, Akmerkez, Capacity, Galleria, İstinye Park'ta var.

4- Armani Mania EDT 100 ML 186 TL (-%30 Sevgililer Günü İndirimi @ T.A.)
Çalışan erkeklere uygun bir parfüm Armani Mania...
Nerede bulunur? Tekin Acar Kozmetik şubeleri ve internet sitesi: e-tekinacarkozmetik.com

Umarım size bütün bu sevgililer günü hediye tavsiyeleri yardımcı olabilmiştir. Ama her şeyden önemlisi ona içten bir "Seni seviyorum" demeniz, ve söylemekten de öte onu sevdiğinizi hissettirebilmeniz ;)
Şimdiden sevgililer gününüz kutlu olsun!!
Related Posts with Thumbnails