2/12/2009

Swarovski Sevgililer Günü Koleksiyonu


Swarovski'nin sevgililer günü koleksiyonunda harika kolyeler, küpeler, yüzükler var. Bunlardan biri de benim olsa demeden geçemiyor insan. Sevgililer günü için güzel bir hediye arayan erkeklere sesleniyorum, bu Swarovski kristallerinden yapılmış güzel takıları her kadın sever :)

Her birinin de fiyatını Kanyon'daki Swarovski'den bakıp altlarına yazdım, daha iyi görmek için resmin üzerine tıklayıp büyütebilirsiniz :)

Bu koleksiyondan bir parçaya ben de sahibim (üst soldan 2. kalpli kolye) Çok severek takıyorum hatta her gün takıyorum hiç çıkarmıyorum da diyebiliriz :)

Swarovski'den aldığınız takılar 2 yıl garantili olduğundan dolayı taşı çıkacak düşecek diye bir derdiniz de olmasın. Benimkinin taşları düşmüştü 2 kez değiştirmeye verdim ve yenisini aldım. Üstelik her değiştirmede yeni bir kolye aldığınızdan dolayı garanti süresi de sıfırlanıyor. Yani garanti süresi 2 yıl gibi gözükse bile ömür boyu garantili gibi oluyor. Çalışanlar da çok güleryüzlü ve yardımsever yaklaşıyorlar. Bu konudaki müşteri memnuniyetimi de paylaşayım istedim :)

Swarovski'yi İstanbul'da Kanyon'da bulabilirsiniz. Ankara'da da Ankamall'da açılmış sanırım.
Related Posts with Thumbnails