2/21/2009

Topshop Ayakkabı


Bu ayakkabıları Cevahir Topshop'ta gördüm ve alıp almamak konusunda çok kararsızım. Saat 10'a yaklaştığından ve alışveriş merkezi kapanmak üzere olduğundan dolayı çıkmak durumunda kaldım. Ayakkabılar hakkında fikrinizi bilmek isterim.

Aslında siyah topuklu ayakkabılarım var ve tam olarak ihtiyacım olduğu söylenemez. Ama bir yandan da çok aşırı olmamakla birlikte beğendim ve almak da istiyorum. Bu arada ayakkabı indirimde ve fiyatı 180'den 90 TL'ye düşmüş.

Sizce almalı mıyım?

Bu arada bugün Alisveris Cini'nin tipinde bir değişikliğe gittim. Uzun zamandır bu site bana dar geliyordu, sığamıyordum. Şimdi artık daha bir dolu dolu oldu. Ben bu halini sevdim, umarım sizin de hoşunuza gitmiştir. Bu konudaki fikirlerinizi de paylaşırsanız sevinirim.
Related Posts with Thumbnails