3/24/2009

2009 İlkbahar Yaz Jean Modelleri

Günlük hayatımızın vazgeçilmezi olan jeanler son zamanlarda bir şeyler oluyor. Jeanler yırtılıyor, bollaşıp iyice salaş bir hale geliyor ve kırarıyor. Ben de 2009 ilkbahar yaz jean trendlerini şöyle bir özetledim, bakalım jeanlerimize neler oluyormuş?

1- Yırtık Jeanler


Bu sene yırtık jeanler çok ama çok moda. Siz alt resimdeki gibi paramparça bir jean tercih eder miydiniz bilmiyorum ama ben daha ufak yırtıklardan yanayım.
Daha önce de yırtık jean modasından bahsetmiştim.

2- Boyfriend Jeanler


Bu sezon hayatımıza giren kavramlardan biri de boyfirend jean. Erkek arkadaşımızın dolabından aşırılmış gibi görünen (hatta kimi zaman aşırılan) boyfiren jeanler olabildiğince bol, salaş ve rahat.

Bu jeanlere nasıl giymeli bölümünde de yer vermiştim.

3- Acid Wash Jeanler





Son olarak da acid wash jeans son zamanların jean trendi. Ünlülerimiz hem pantolon hem de ceketlerde bu trendin takipçisi olmakta hiç de geç kalmamışlar.

Aside batırılmış gibi görünen bu jeanler küçükken annemizin bir yıkamada kırardı diye şikayet ettiği rengi atmış siyah kıyafetlere benzemiyor mu? Ne dersiniz?
Related Posts with Thumbnails