3/20/2009

Alışveriş Cini'nin Çantasından


Tatlılar tatlısı blogger, Z Fashion blogunun sahibi Zet, beni mimlemiş, çantamın içindekileri merak etmiş. Böylece ben de sürekli yanımda taşıdığım eşyalarımı sizinle de paylaşmış olacağım.

Çantamın içinde ne var ne yok döktüm, ortaya böyle bir manzara çıktı.

1-Kırmızı fiyonklu çantam : Forever 21
2-Güneşin arada bir kendini göstermesiyle çantamdaki yerini alan güneş gözlüğüm: Chanel
3-Anahtarlarım ve Universal Studios anahtarlığım
4-Cüzdanım: Mango
5-Kelebekli saç tokalarım
6-Aynam
7-Rocco şekersiz şekerim (mandalina karpuz aromalı)
8-212 Carolina Herrera parfümüm
9-Minik tarağım
10-Her an Cin Sokakta veya Ne Giydim? resimleri çekebilmek için hazırda bulunan fotoğraf makinem
11-Mini manikür setim (Tırnağımın kırılması gibi ihtimallere karşı-hiç katlanamam)
12-Telefonum: Nokia
13-USB'm (onsuz da olmuyor)
14-Birkaç makyaj malzemesi; Rimel: L'oreal, Eyeliner: Nivea, Lipgloss: Maybeline

Yakından görmek istiyorsanız resmin üzerine tıklayın, büyüsün.

Ben de Eyes of Me blogunun sahibi güzel Nil'i mimliyorum. Bakalım onun çantasında neler varmış?
Related Posts with Thumbnails