3/08/2009

The Body Shop ve Watsons'ta İndirimli Alışveriş

Bugün Kadınlar Günü sebebiyle The Body Shop'taki tüm makyaj ürünlerinde %25, Watsons'taki Nivea Beaute ve L'oreal ürünlerinde de %50 indirim vardı. Hala gün bitmemişken duyurayım dedim. Ben de indirimden faydalanarak kendi alışverişimi yaptım. Uzun zamandır ihtiyacım olan kozmetik malzemelerine de sonunda sıra gelebildi.

Body Shop'tan aldığım SeaWeed yüz temizleyiciyi yaklaşık 2 yıldır kullanıyorum ve çok memnunum. Özellikle karma ve hafif yağlı ciltler için oldukça uygun. Sürekli takip ediyorum ve 2 al 1 öde yaptıkları zaman da alıyorum. Bu hafta boyunca da bu seride 2 al 1 öde var.

Neutrogena göz makyajı temizleyiciyi, L'oreal'in rimelini, Nivea'nın eye liner'ını daha yeni deneyeceğim. Ama Nivea allık daha önce kullandığım ve çok sevdiğim bir şeydi. Hafif bir allık ve şeftali renginde.

The Body Shop SeaWeed Yüz Temizleyici: 2 tanesi 23 TL

Neutrogena Göz Makyajı Temizleyici: 13.50 TL

L'oreal Rimel: 19 TL

Nivea Beaute Eye Liner: 12 TL

Nivea Beaute Allık: 12 TL
Related Posts with Thumbnails