3/16/2009

Markafoni İndirimleri - LTB


Markafoni'yi hala duymayan kaldı mı bilmiyorum ama ben yine de kısaca bir özetleyeyim. Kendisi internetten kıyafet, takı, ayakkabı satın alabileceğiniz, her hafta belli 2-3 markada %70 gibi büyük indirimler yapan bir site. Siteye girip üye olmak için de davet gerekiyor. Davetiye isteyen varsa bana alisveriscini@gmail.com adresinden mail atabilir veya yorum olarak kendi mail adresini yazabilir.


Bir süredir ben de sitedeki indirimlerin takipçisiyim. Size bugün başlayan ve 23 Mart'a kadar sürecek olan LTB jean indiriminden bahsetmek istiyorum. Şöyle bir inceledim hem erkek hem bayan için güzel jean modelleri var. Daha indirim yeni başladığı için bedenler de modeller de duruyor. Haftanın sonlarına yaklaştıkça bedenler ve modeller tükeniyor.






Beğendiğim bayan jean modellerinden birkaç tanesi işte bunlar. İndirimli ve indirimsiz fiyatlarını da yan taraftan görebilirsiniz. Daha yakından inceleyebilmek için fotoğrafların üzerine tıklayıp büyütün.
Related Posts with Thumbnails