4/07/2009

Markafoni İndirimleri - GF Ferre Güneş Gözlükleri

Markafoni sitesinden size daha önce de bahsetmiştim. Hala bu siteyi duymamış olanlar için tekrar edeyim. Kendisi internetten kıyafet, ayakkabı ve takı satın alabileceğiniz, her hafta belli birkaç markada %70'e varan indirimler yapan bir alışveriş sitesi. Şu anda indirimde olan markalar D&G, GF Ferre, Taka ve Belmond.

Siteden alışveriş yapmak için ise davetiye gerekiyor. Davetiye isteyenler yorum olarak mail adreslerini yazabilir veya alisveriscini@googlemail.com adresinden bana mail atabilirler.

Markafoni'deki GF Ferre koleksiyonuna şöyle bir göz attım, sizinle de paylaşmak istedim. Hem erkek hem bayan için güzel modeller var. Resimlerin hemen üzerinde gözlüklerin indirimli ve indirimsiz fiyatlarını da görebilirsiniz.




Gelecek kampanyalar da her hafta aşağıdaki gibi sitede duyuruluyor, ben de merakla bekliyorum :)

Related Posts with Thumbnails