5/27/2009

Beyaz Güneş Gözlükleri

white sunglass

white sunglass-1

80'lerin geri döndüğü, renkli güneş gözlüklerinin çok popüler olduğu 2009 yazında olmazsa olmazlarımız beyaz çerçeveli güneş gözlükleri. Üstelik bu gözlükler ünlülerin de gözdesi olmuş durumdalar. Birçok moda fotoğraflarında da aksesuar olarak beyaz güneş gözlükleri tercih ediliyor. Özellikle wayfarerların beyaz olanı resmen her yerde karşımıza çıkıyor.

Şıklığıyla ve retro görüntüsü ile beyaz güneş gözlüklerini ben çok beğeniyorum. Hemen hemen tüm gözlük markalarında beyaz gözlükler bulmak mümkün. Yazın ne renk giyerseniz giyin, beyaz gözlüklerinizi rahatlıkla kullanılabilirsiniz.

Uzun zamandır ben de bir tane edinme çabası içerisindeydim ve sonunda edindim. Çok yakında o da burada yer alacak! :)

Peki siz ne düşünüyorsunuz? Yoksa zaten beyaz gözlüklerinizi yanınızdan ayrımıyor musunuz?

white sunglass-2

white sunglass-3
Related Posts with Thumbnails