5/03/2009

Geometrik Mavi

Herkese merhaba! Antalya tatilimiz bugün sona erdi ve ben geri döndüm! Genel olarak çok keyifli ve dinlendirici geçtiğini söyleyebilirim. Hava bütün hafta boyunca genellikle güneşliydi, bu konuda oldukça şanslıydık. Bol bol havuza girip yüzdük, güneşlendik ve oteldeki aktivitelere katıldık :) Geceleri ise oteldeki aksiyonlar pek çekici gelmeyince genelde hafif bir şeyler yapıp sonra dinlenmeye çekilmeyi tercih ettik.

Tatil özetini de anlattıktan sonra gelelim bugünkü Ne Giydim? köşesindeki kıyafetime. Ayakkabılarım geçenlerde size bahsettiğim Shoe Tek bandage ayakkabılarım. Duruşunu nasıl buldunuz? Elbiseyi de tatile gitmeden hemen önce %50 indirimden faydalanarak almıştım. Belin üzerindeki siyah kemerimsi lastiksi kısmı çok sevdim. Bakalım siz beğenecek misiniz? :)

Ayakkabı: Shoe Tek
Elbise: Miss Selfridge
Tayt: Bershka
Hırka: Zara
Kolye: Indus


Related Posts with Thumbnails