6/26/2009

Alışveriş Cini'nin Makyaj Sırları


Sevgili Nihan, Siu ve Jojee beni mimlemiş, makyaj sırlarımı öğrenmek istemişler. Ben de günlük hayatımda çok hafif makyaj yapan hatta bazen hiç yapmayanlardanım. Kıyafetlere ve ayakkabılara olduğu gibi, makyaj malzemelerine de öyle bir düşkünlüğüm yok. Hem ağır makyajlarla cildime şimdiden zarar vermek istemiyorum hem de görünüş olarak doğal makyajları hani hiç sanki makyaj yokmuş gibi görünenleri seviyorum. bu yüzden genelde onun yerine cilt bakım ürünlerini tercih ediyorum.

Mimimizin soruları şöyle:

1. İlk kez makyaj yapmaya kaç yaşındayken başladın?
Yaklaşık 5 yaşlarındayken annemin mavi göz kalemini dudaklarıma ve bütün yüzüme sürmüş bir halde bir fotoğrafım var. Herhalde ilk deneyimim oydu :)
2. Aldığın ilk makyaj malzemesi neydi ve hangi markaydı?
Oriflame'dan ruj.
3. Makyaj senin için günlük basit bir rutin mi yoksa hastalık mı?
Hastalık olmadığı kesin. Her gün yapmadığım için günlük rutinim de sayılmaz.
4. Karşılaştığın her güzel makyaj malzemesini çılgınca arzuluyor musun?
Hayır. O ürüne özel indirim varsa veya gerçekten ihtiyacım varsa alırım sadece.
5. Hiç MAC kullandın mı? Kullandıysan, “işte bu en harika ürünü!” diyebileceğin tek bir ürün söyle bana.
Göz kalemleri gerçekten çok iyi.
6. Her genç kızın favori bir göz kalemi vardır. Senin favori göz kaleminin markası ve rengi?
MAC ve L'oreal'in göz kalemleri, renk olarak da tabi ki siyah.
7.Vazgeçemediğin, elinin altında en az üç-dört tane bulundurduğun favori rimelinin markası?
Rimel en sevdiğim makyaj malzemesidir her zaman. Elimin altında sürekli 3-4 tane bulundurmasam da en sık kullandığım, Maybeline'in hacim veren rimeli.
8. Makyaj alışverişini en çok hangi mağazadan (tekin acar v.b.) /web sitesinden (strawberry v.b.) yapıyorsun?
Hemen hemen hepsini Watsons'tan yapıyorum.
9. Makyaj malzemelerini nerede saklıyorsun?
Annemin verdiği pembe makyaj çantamda saklıyorum.
10. Makyaj alışverişine aylık ne kadarlık bir bütçe ayırıyorsun?
Bazen 0 bazen 100. Her ay makyaj malzemesi alışverişi yapmıyorum. Çok az kullandığım için aldıklarım birkaç ay boyunca bitmiyor.
11. Severek takip ettiğin bir yerli ve bir yabancı makyaj blogunu yazar mısın?
Makyaj yapmayı pek sevmesem de makyaj bloglarını seviyorum. Yabancılardan takip ettiğim yok ama yerlilerden shopaholic, marjo, just make up, makyaj çantam, makyaj günlüğü'nü takip ediyorum.
12. Yerli makyaj markalarından favorin hangisi?
Ojelerinden dolayı Flormar.
13. Hangi makyaj çıkarıcıyı kullanıyorsun?
Neutrogena. (ama çok memnun değilim, yağlı bir yapısı var)
14. Ten ve goz rengin?
Beyaz - Koyu kahverengi
15.”Onsuz yapamam!” dedigin kozmetik markasi?
Rimellerinden dolayı Maybeline ve L'oreal.
16. Klasik bir soru: makyaj cantana sadece uc sey koymaya hakkin olsa neler alirdin?
Hacim veren bir rimel, hafif bir ruj ve şeftali tonlarında bir allık.
17. Bu mim dalgasini hangi bloglara gondereceksin?
Daha önce mimlenmeyen ve keyifle takip ettiğim bloggerlara

Moda Cadısı
Nil
Styleboom
Stil Direktörü
Ecem
Fashioncholic Girl
Lizzy
Fındık Faresi
Glam's World
Pink Princess
Related Posts with Thumbnails