6/22/2009

Beyaz Pantolonla Giyilebilecek Tunikler

topshop

dorothy perkins

miss selfridge

debenhams

Geçenlerde sevgili Tuğba, beyaz pantolonlarla ilgili bu yazıma beyaz pantolonla giyilebilecek tunik aradığını ama istediği gibi bir tane bulamadığını yazmıştı. Bu isteği biraz fazla beklettim sanırım ama nihayet internette biraz araştırma yapabildim ve beyaz pantolon ile birlikte güzel gidecek tunikleri şöyle bir toparladım. Tuniklerimiz Topshop, Dorothy Perkins, Miss Selfridge ve Debenhams'ten.

Beyaz birçok renkle kullanılabilen uyumlu kullanışlı bir renk. Ben sadece beyazı beyazla kombinlemeyi pek sevmiyorum o kadar. Genel olarak rengarenk cıvıl cıvıl hatta mümkünse çiçekli çiçekli tuniklerin beyaz pantolon ile çok güzel gittiğini düşünüyorum. Pantolon rengi düz ve sade olacağı için üzerine giyeceğiniz tunik istediğiniz kadar desenli ve renkli olabilir.

Ayrıca beyaz pantolonlarınızın üzerine giydiğiniz tuniklerin veya bluzların tarzına göre moddan moda girebilmeniz mümkün. Aynı pantolonla klasik, spor, şirin, seksi, ciddi ya da şık görünümler elde edebilirsiniz.
Related Posts with Thumbnails