6/04/2009

Outletim.com'dan Aldıklarım ve E-alışveriş

3590403794_c5a6c965a4_o

Merhaba, İstanbul'da yağmurlu bir gün ama ben tam yazlık kıyafetler ve yine bir outletim.com alışverişim ile karşınızdayım.

Geçen hafta outletim.com'dan aldığım altın sarısı desenleri olan Roberto Cavalli beyaz t-shirtü o kadar sevdim ki bu sefer de yine Roberto Cavalli'nin tavus kuşu desenli bu t-shirtünü aldım. Size geçenlerde tavus kuşu trendinden bahsetmiştim. Bu aralar bu desenler çok çok moda. Ben tüylerin bu t-shirtteki halini ve renklerini de çok sevdim, farklı olmuş. T-shirtün sağ alt köşesinde parlak bir yazıyla Roberto Cavalli yazısı da var.

Bu elbise ise nar çiçeği renginde, Gina Tricot marka ve çok tatlı duruyor üzerinizde. Zaten birkaç blogda outletim.com'daki bu elbisenin çok beğenildiğine dair yazılar da okumuştum. Resmen herkesin beğenisini topluyor, sevgili de üzerimde görünce bayıldı, çok sevdi. Altın sarısı renginde askıları var ve sırtı çapraz geliyor. En sevdiğim tarafı da bu oldu elbisenin. Yazın rahatlıkla kullanabileceğiniz, rahat, cıvıl cıvıl, ferah bir elbise. Şapkayı da takınca ben de tam yaz havasına girdim ve kendimi tatildeymiş gibi hissettim :)

Size hemen fiyatlarını da söyleyeyim. Outletim.com'un büyük indirimlerinden tabi ki nasibini alan bu t-shirt 264 TL'den 39.90TL'ye düşmüş. Elbisenin fiyatı ise 139 TL'den 49.90TL'ye inmiş.

Outletim.com'da yaz için çok hoş üstleri, elbiseleri ve hatta Victoria's Secret' ait bikinileri %80'e varan indirimlerle bulmak mümkün. Bu sitenin en sevdiğim yanlarından biri de, sipariş ettiğiniz ürünlerin hemen ertesi gün elinizde olması ve hem beden hem de model konusunda sürpriz yaşamamanız. Yani sitede ürünleri nasıl görüyorsanız aynısı elinizde oluyor. Bence bu internetten alışveriş konusunda en büyük problemlerden biri ve outletim.com bu problemi çözmüş gibi görünüyor. Siz de siteyi incelemek isterseniz buradan buyrun.

3592470554_522d673eba_o

3589599805_c16aeaa466_o
Elbise: Gina Tricot
T-shirt: Roberto Cavalli
Şort: Bershka
Ayakkabı: Nine West
Çanta: Mudo
Şapka: Osmanbey'den
Related Posts with Thumbnails