6/19/2009

Vepa Outlet'te Ayakkabılar

DSC04640

DSC04641

DSC04642

DSC04644

DSC04645

4.Levent yakınlarında Vepa'nın bir outleti var. Daha çok Nike satan bir yer diye biliyordum, meğer böyle fotoğraflardaki gibi bir köşesi daha varmış. Hemen girişteki bu ayakkabıları gördüğümde resmen büyülenmiş gibiydim. Hiç ummadığım bir anda ayakkabı cennetine düşmüştüm. Ayakkabılar BCBG Girls ve Jessica Simpson marka. Ve hepsi tek fiyat 69 TL. Her biri biribinden güzel. Sizin için birkaç fotoğraf ektim, bakalım siz de benim kadar çok sevecek misiniz?

38 numara ayakkabı bulmanın zor olduğu bu cennette, 37 veya 39 numara giyenler için birçok model mevcut. Ben 38 giydiğim için, alternatiflerim pek fazla değildi malesef. En sonunda alttaki Jessica Simpson ayakkabının 38.5'unu buldum ve hemen aldım. Kalıbı da azıcık geniş, o yüzden bana 1 numara kadar büyük geliyor ama taban koydurarak giymeyi planlıyorum. İşe giderken de giyebileceğim bir ayakkabı olması da artı puan. Sizce nasıl, siz beğendiniz mi ayakkabılarımı?

Bahsettiğim Vepa Outlet'te Shiseido, New Balance, Assix Tiger markaları da mevcut. Merak edenler için adresi:
  • Sanayi Mahallesi Eski Büyükdere Caddesi N.31 Levent (4.Levent metrosundan Maslak'a doğru giden yol üzerinde, Bilek Otel'in altında)
DSC04643
Related Posts with Thumbnails