7/14/2009

Tulip Etek Modelleri

tulip

tulip1

Bu yaz tulip yani lale etek denilen bu etek modelleri çok moda. Ben de son zamanlarda bu tarz eteklere takmış durumdayım. Tulip etekler genellikle yüksek belli, aşağı indikçe bollaşan ve uçlarda daralan kesimlerdeki eteklere deniyor. Bu eteklerin bacakları ince gösterdiğini düşünüyorum ve ayrıca size kum saati gibi yuvarlak hatlı bir görünüm de kazandırıyor. Ben de geçenlerde Mango outlette çok ucuza böyle bir etek bulup aldım. Hatta bugün işe gelirken de giydim, yakında sizinle de paylaşacağım.

Tulip etekleri podyumdan sonra bir de gerçek hayatta inceleyelim. Mini boydaki tulip etekler kalın bir kemer eşliğinde sık tercih ediliyor. Saten kumaş ile tulip etek modelleri de birbirine oldukça yakışıyor.

tulip2

tulip3
Related Posts with Thumbnails