8/25/2009

Calzedonia Alışverişim

bikini

Calzedonia'dan ve bikinilerini ne çok beğendiğimden birkça kez bahsetmiştim. En sonunda vakit bulup bikini alışverişine çıkabildim. Birkaç yer gezdim ama bikini söz konusu olunca çok kolay bir şey beğenemiyorum. En sonunda Calzedonia'ya uğradım ve en baştan beri gitmem gereken yer burasıymış meğer anladım :) Çok çok tatlı şirin bikiniler var. Şık tarzda isteyenler için süslü, taşlı modeller de mevcut ama benim ilgimi bu şirinler çekti. O kadar çok bikini beğendim ve denedim ki en sonunda bu ikisinde karar kılabildim. Özellikle mavi bikiniyi hem alt hem üstünde bulunan o yuvarlak taşlı detaya bayılarak aldım. Hemen ertesi gün de havuz keyfi yaparken giydim onu.

Şu anda Calzedonia'da hemen hemen her şeyde %50 indirim var. Beden bulma sorunu da pek yok. Hala yaz bitmemişken mutlaka bir uğrayın derim.

Aldıklarımın fiyatı; mavi bikini 35 TL, pembe bikini 57 TL
Related Posts with Thumbnails