8/23/2009

Hafta Sonu Havuz Keyfi

havuz-1

DSC05146

DSC05145

DSC05153

Cumartesi arkadaşım C. ile çok güzel bir havuz keyfi yaptık. Çok keyifli bir gündü. Sabah Beşiktaş'ta kahvaltı ile başladık. Sonra Bebek'teki okulumuzun havuzuna girdik. Bütün gün güneşlendik, yüzdük ve sohbet ettik. Nivea'nın bronzlaştırıcı yağı sayesinde 1 günde hafif de olsa bir bronzluk sahibi oldum.

Çıkışta deli gibi acıkmıştık, Bebek'te yeni açılan Dükkan Burger'e attık kendimizi. Benim ilk gidişimdi çok beğendim, çok hoş bir mekan. Sanırım Bağdat Caddesi'nde de yerleri varmış, tavsiye ederim. Bundan sonra gittiğim beğendiğim tavsiye edebileceğim mekanlarla ilgili de yazsam arada bir... Hatta siz de bana güzel mekan tavsiyelerinizi gönderseniz burada yayınlasak... Yeni yerler denemek bana hep çok eğlenceli gelmiştir. Sizce nasıl olur?
Related Posts with Thumbnails