8/04/2009

Lady Gaga'nın Garip Tarzı

gaga-hair

fp_3346098_dsm_lady_gaga_073109

Lady Gaga'yı ne kadar takip ediyorsunuz bilmiyorum ama kendisi çok dikkat çekici ve ilginç bi tarza sahip. Hatta ilginçten de öte 'garip' demek daha doğru olur sanırım. Fakat şu bir gerçek ki stili tamamen kendisine özgü bir stil, ben böyle giyinen bir kişiye daha rastlamadım :)

Genelde altına bir şey giymemeyi tercih ediyor Lady Gaga, pantalonlarla arası pek iyi değil anlaşılan. Saçlarıyla oynamayı da onun kadar seven var mıdır bilmiyorum. Bir bakıyorsunuz kafasında saçından yapılmış koca bir fiyonkla çıkıyor karşımıza bir bakıyorsunuz koca bir düğme halini almış saçları. Son olarak da otelden çıkarken kafasında bu garip pembe şeyle görüntülenmiş Lady Gaga.

Aşağıda sizin için derlediğim birkaç Lady Gaga stili fotoğrafları var. Siz ne düşünüyorsunuz onun hakkında merak ediyorum. Bu arada sadece 23 yaşında olduğunu öğrenince çok şaşırdım. Ben daha yaşlı zannediyordum.

gaga1

gaga1-1


Kendisinin en meşhur şarkısı 'Poker Face', ama benim favorim olan 'Love Game' ile bitiriyorum bu yazıyı. Tıklayıp izleyebilirsiniz, herkese keyifli bir gün dilerim...


Lady GaGa - Love Game



celebrtiygossip, fadedyouth
Related Posts with Thumbnails