8/06/2009

Orkid Özel Günler Hediye Paketi :)

orkid1

orkid2

orkid3

Az önce elime süper bir paket geçti, Orkid'in kızlarasında portali tarafından gönderilen Özel Gün Hediye Paketi! İçinde özel günlerinizde ihtiyacınız olan her şey var. Sıcak bir dost (ısıtılınca sıcak su torbası olarak da kullanılabilen peluş ayıcık), başucu yastığı, acil durum çikolatası, özel gün filmi (Sex and The City The Movie-özel versiyon :)) ile Sex and The City DVD çantası, ve tabi ki Orkid Ultra Comfort Gece ve Orkid Ultra Normal. Düşündüm de bu hediyelerle, sıcak peluş ayıcığa sarılıp bir yandan çikolata yiyip bir yandan Sex and The City'i izleyince zor günler hiç de zor geçmez artık :)

Daha yeni genç bir kız olmaya adım atarken annemin bana Orkid'den başka şey kullandırmadığını hatırlıyorum. O gün bu gündür benim de hiç değiştirmeden kullandığım bu markadan gelen bu hediye paketi beni inanılmaz mutlu etti.

orkid4

orkid5

Siz de bu güzel pakete sahip olmayı istiyorsanız http://kizlararasinda.com/'a göz atmayı unutmayın sakın.

Bu sitede kadınlar için gerçekten her şey düşünülmüş. Güzellik, ilişkiler, moda ve trend, yaşam, eğlence, haber, burç, özel günlerle ilgili sorular ve cevapları... Bir de eğlenceli oyunları var, oynamak isterseniz hemen buraya tıklayın. Her hafta bu oyundan en çok oynayan sürpriz özel gün hediye kutusundan kazanıyor!
Related Posts with Thumbnails