8/14/2009

Siyah Elbise

blackdress1

blackdress2

Bu aralar hafta içi her gün sabahtan akşama şirkette olduğum için klasik giyinmek zorundayım. Aslında bu duruma çok çabuk ayak uydurduğumu söyleyebilirim :) Son zamanlarda hep işe giyebileceğim türde etek ve elbise alışverişleri yaptım. Giydikçe onları sizinle burada paylaşacağım. Klasik ve şık giyinmek hoşuma gitse de yırtık jeanlerimi, t-shirtlerimi ve sandaletlerimi de çok özlüyorum.

Her neyse üzerimdekilere gelirsek, elbise Zara indiriminden. Bu tarzda vücuda oturan sade bir elbise istiyordum. Bu elbiseyi görünce birden sevindirik oldum ve üzerime de olunca hemen aldım tabi. Çok severek giyiyorum. Ayakkabılar da yeni sayılır, onlar da Hotiç indirimden. Siyah topuklu ayakkabım vardı ama bunların platform topuklu olması ve giyiminin rahat olması beni cezbetti. Böyle bir iki ayakkabı ne de olsa her kadının dolabında bulunmalı değil mi?

Toparlarsak...

Elbise: Zara
Ayakkabı: Hotiç
Related Posts with Thumbnails