9/05/2009

Nasıl Giymeli? Deri Ceket

deri ceket (3)

deri ceket (4)

deri ceket

deri ceket (1)

deri ceket (2)


Siyah bir deri ceketi bu sezon alınacaklar listesinin en başında tutuyorum. Alır almaz burada paylaşacağım, ama önce güzel bir araştırma yapmak gerek. Deri hem bu sezon moda, hem de her sezon deri ceket bir kadının sonbahar kış dolabında bulunması gerekenler arasında. Birçok kıyafetinizle birlikte giyebileceğiniz, kıyafetin havasını değiştirmeye yetecek güçlü bir kıyafet deri ceket. Ben jeanlerle ve özellikle beyaza yakın açık renk elbiselerle çok beğeniyorum siyah deri ceketleri. İşte karşınızda benim beğenime göre seçiilmiş deri ceketli kombinler. Deri ceketim olsun ama siyah olmasın diyorsanız sondaki kombindeki gibi açık bir renk de tercih edilebilir. Siz ne düşünüyorsunuz?
Related Posts with Thumbnails