9/02/2009

Sex and The City 2 Çekiliyor!

SATC2-1

SATC2

Carrie Bradshaw geri dönüyor! Modasever hanımların ilgiyle takip ettiği Sex and The City filminin devamı yani ikincisi dün çekilmeye başlandı. Ben dizisini de filmini de bayıla bayıla izlemiştim. Bu 4lüyü çok seviyorum, çok eğlenceliler. Filmin çekimlerine bugün başlandı ama filmin gösterime girmesi için söylenen tarih 28 Mayıs 2010, yani daha bekleyeceğiz :) Bu arada söylentiler arasında 2.filmde Victoria Beckham'ın da birkaç sahnede görüneceği var.

Sarah Jessica Parker, yarı transparan beyaz elbisesi ile çok şık. Altın sarısı Christian Louboutin ayakkabıları ve yine altın sarısı Chanel clutch'ına ise söylenecek laf yok. Kolyesini de çok şık buldum ben, tek beğenmediğim şey o gözlükler oldu. SJP'nin yüzüne pek gitmemiş sanki, siz ne dersiniz?

justjared
Related Posts with Thumbnails