9/20/2009

Cin Cevap: Tarzını Yenilemek İsteyenlere

"...18 yaşıdayım tarzımı biraz değiştirmek yenilikler yapmak istiyorum. Sonbahar kış sezonu için görenleri hayrete düserecek trendler arıyorum. Bunun için önerilerni almak istedim sana çok güveniyorum sıkı takipçinim. Neler önerirsin acaba bana?"

Böyle bir mail aldım geçende sevgili Seren'den. Liseden mezun olmuş, üniversite yılları başlıyor. Yeni bir okul, yeni bir dönem, yeni bir çerve ve tabi ki yeni bir stil demek bu. Ben de bu istek üzerine kolları sıvadım ve bu sonbahar kış sezonunun güzel trendlerini takip etmek isteyen üniversite öğrencileri için bir yazı hazırladım. Aslında birçok üniversite dönemini bayramdan hemen sonraki hafta başlattığı için Seren gibi yeni döneme bomba gibi girmek isteyen pek çok kişi vardır aramızda diye de düşünüyorum.

trend

trend (1)

Jean ile başlayalım. Hayatımızın pek çok döneminde ama özellikle de üniversitede en çok giyilen şey. O yüzden jean alırken gerçekten beğendiğiniz, sevdiğiniz, içinize sinen bir şey alın ve bu noktada para harcamaktan korkmayın diyebilirim. Çünkü en çok kullanacağınız kıyafetinize bu parayı veriyor olacaksınız. Skinny, hatta stretch jeanler bu sezonun modası. Zaten sanırım moda olsa da olmasa da vazgeçemeyiz skinny jeanlerimizden. Bu jeanleri fazla kısa olmayan değişik t-shirtlerinizle bol bol giyebilirsiniz. Bu arada ortadaki aslanlı t-shirte bayıldığımı söylemeden de geçmeyeyim! Yine deri ceketler, blazer ceketler sezonun en büyük trendlerinden ve skinny jeanleriniz ile giymek için harikalar. Kıyafetinizi hareketlendirmek için de çeşit çeşit şallardan yardım alabilirsiniz. Şallar geçen sene olduğu gibi bu sene de çok moda.

Ayakkabı olarak da tüm gün dışarıda olacaksanız topuklu yerine düz ayakkabılar tercih etmeye çalışın (arada kaçamaklar olabilir tabi :)) Babetler skinny jeanlerle süper duruyor, babetlere ağırlık verin. Onun dışında spor ayakkabılar ve converseler de hem rahat hem şık duracaktır. Soğuk günlerde ise botlar ve çizmeler giyilecek tabi ki. Geçen sezon herkesin deli gibi giydiği Ugg'lardan edinip ayağınızı sıcacık tutabilirsiniz.

trend (2)

trend (3)

Gelelim elbiselere... Bence bir kadının şık olmak istediğinde giymesi gereken şey kesinlikle ve kesinlikle bir elbisedir. Gündüz ya da gece fark etmez. Geçen sezon dolabımıza hızlı bir giriş yapan taytlar bu sezon da popülaritesini korumaya devam edecek. Mini elbiseler taytlarınızla birlikte giyerseniz de çok hoş görünüyor. Sadece siyah değil desenli taytları da deneyebilirsiniz. Ama desenli taytla birlikte yine desenli bir elbise giymemeye özen gösterin derim. Bu arada elbiselerinizin üzerine giyeceğiniz uzun hırkalar ve belinize takacağınız ince bir kemer ile de çok şık görüneceğiniz kesin. Hırka-kemer ikilisini bu sezon da bol bol kullanmaktan çekinmeyin. Kemerinizle uyumlu kocaman çantalar yine tercih edilebilir.

Gece çıkacaksanız ve şıkır şıkır olmak istiyorsanız, siyah bir elbisenin yerine hiçbir şey tutamaz. Ama benim tavsiyem renklerden de korkmamanız. Böyle zamanlarda topuklu ayakkabılar veya bilekte botlar tercih edebilirsiniz. Gece çıkarken kocaman çantalar yerine clutch tarzı ufak elde taşınan modelleri tercih edebilirsiniz.

trend (4)

trend (5)

Peki karlı yağmurlu kış günlerinde ne yapacağım diyorsanız, kendinize mutlaka çok beğendiğiniz bir iki uzun mont alın. Bu kış canlı renklerdeki montlar moda. O yüzden belki siyah dışında kırmızı gibi canlı renkte bir mont da tercih edebilirsiniz. Ayağınızı yağmurda karda koruyacak botlara da mutlaka yer vermeli. Renkli yağmur botları bence çok tatlı duruyor, onlardan bir çift edinebilirsiniz. Uzun düz tabanlı veya çok hafif topuklu çizmeler da karlı günlerde kurtarıcınız olacaktır. Sezonun modası diz üstü çizmelerden de giyebilirsiniz, onlar da kesinlikle çok hoş.

Benim tavsiye edebileceklerim bu kadar. Umarım faydalı olmuş, hoşunuza gitmiştir. Sizin başka tavsiyeleriniz var mı bu sonbahar-kış sezonuyla ilgili?

Bu arada unutmadan, sevgili Seren'e çok teşekkür ederim böyle güzel bir konuda bana güvendiği ve önerilerimi almak istediği için. Sizin de sormak, paylaşmak istediğiniz şeyler varsa, alisveriscini@gmail.com'a bir mail göndermeniz yeterli :)
Related Posts with Thumbnails