10/06/2009

Nine West'teki Pudra Rengi Ayakkabılar

pudra

pudra (1)

Geçenlerde sevgili Hazal'dan bir mail aldım. En yakın arkadaşının nikahı için pudra rengi ayakkabı arıyor ama bulamıyormuş. Hafta sonu alışverişe çıkmışken, ayakkabıcılara da Hazal için şöyle bir göz attım. Çoğu marka koyu renklerde kışlık botlarını ve çizmelerini ortaya çıkardığı için yazlık pudra rengi ayakkabılar rafa kaldırılmış. Nine West'te ise durum farklı. Kış sezonuyla birlikte indirimli olarak yaz sezonundaki ayakkabılar da satışa devam ediliyor. Bu iki pudra rengi ayakkabıyı Metrocity Nine West mağazasında buldum. Özellikle ilkini yani pembe çizgili olanı çok beğendim. Fiyatı da çok uygun, 68 TL. Neredeyse hiç ihtiyacım olmamasına rağmen kendime alacaktım :) İkincisinin rengi ışıktan pek belli olmamış ama tam pudra pembesi renkte. Siz nasıl buldunuz ayakkabıları? Bu arada umarım yardımcı olabilmişimdir Hazalcım.
Related Posts with Thumbnails