11/17/2009

Bakırköy Life ve Mirror Türkiye'de Yazıyorum

IMG_1277

IMG_1278

IMG_1280

Size güzel bir haberim var. Bakırköy Life dergisinin moda bölümü için geçenlerde Dilek Hanım bana ulaşmıştı. Ben de dergi için ayakkabı çanta modası ve güzellik tavsiyeleri ile ilgili 3 sayfalık bir yazı hazırladım ve şimdi de derginin yazımın yayınlandığı sayısını sizlerle paylaşıyorum. İlk kez bir dergide yazdım, benim için güzel bir deneyim oldu. İsmimi orada görmek oldukça ilginçti. Daha ben bu şoku atlatamadan, yeni çıkmaya başlayacak Mirror Türkiye adlı bir dergi için de böyle bir mail aldım. Az önce Mirror Türkiye için de bir yazı hazırladım. Küçükken hep Cosmopolitan gibi bir dergide çalışmayı hayal ederdim. Şimdiki işimin bununla alakası yok ama küçüklük hayalimi az biraz gerçekleştirdim sayılır, değil mi?
Related Posts with Thumbnails