11/02/2009

Cin Cevap: Kahverengi Pantolonu Neyle Giymeli?


kahvepant (2)
kahvepant (1)
kahvepant (3)

"...Aldıgım bir pantolonu ise bir şeyle kombinleyemedigim için kısa süre sonra kenara atıyorum. En son oxxo magazasından koyu kahverengi düz paça bir pantolon aldım ve şimdi üzerine ne giysem neyle kombine etsem degişik bir tarz yakalasam bilmiyorum. Sitede yorumlara verdigin cevaplardan kimseyi es geçmedigini farkettim ve en iyisi maille sorayım dedim. Ben daha degişik takılar takmayı seven daha marjinal giyimden hoşlanan biriyim. Fikirlerini çok merak ediyorum..."

Sevgili Pınar'ın bu mailinden sonra ben de kolları sıvadım ve aldığı koyu kahve düz paça pantolona benzer bir pantolon buldum. Sonra da onu 3 farklı şekilde kombinledim. İlki elegant, ikincisi rahat ve şık, üçüncüsü ise spor tarzda. Kahve tonlarını zaten çok severim, çok eğlendim bu kombinleri yaparken. Takı takmayı seven biri olduğuna göre Pınar kahve pantolonuyla krem ve altın rengi takıları bol bol kullanabilir. Taba renginde ayakkabı ve çantalar kullanabilir, kot mont ve ekose gömlekler ile birlikte de spor bir tarz yaratabilir. Umarım bu kombinlerle yardımcı olabilmişimdir. Herkese güzel bir hafta diliyorum.
Related Posts with Thumbnails