11/20/2009

L'oreal Hediye Paketim

IMG_1310

IMG_1312

Dün iş yerinde bu güzel hediye paketi karşıladı beni. Sabah sabah çok mutlu oldum. L'orealin amonyaksız saç boyazı L'oreal Casting Cream Gloss'tan daha önce bahsetmiştim. Çikolata kahve tonundaki bu boya benden çok annemi sevindirdi. Ben şimdilik saçımı boyamayı düşünmediğim için bu saç boyasını annem saçlarındaki beyazları kapatmak için kullanacak. Çikolata kahve rengini ikimiz de çok sevdik. Far ve lipstick de harika. Ben far sürerken hep doğal dursun isterim. L'orealin mineralli farları o yönden beni kesinlikle memnun etti diyebilirim. En çok hora geçen ise göz makyajı temizleyicisi oldu. Uzun zamandır istediğim gibi bir makyaj temizleyici bulamamıştım. Yağlı gibi olan temizleyicileri hiç sevmiyorum. L'oreal'inkini az önce denedim, tam istediğim gibi, hiç yağlandırmıyor.
Related Posts with Thumbnails