11/08/2009

Markafoni Alışverişim ve İadem

markafonicom

Markafoni.com sitesinden size daha önce de bahsetmiştim, haftalık belli markalarda indirimler yapan bir alışveriş sitesi. Geçenlerde buradan bir alışveriş yapmıştım. Ancak ürünler elime ulaştığında hiç de istediğim gibi oladıklarını fark ettim. Terlik ayağıma küçük, Stefanel etek üzerime dar ve kazak da yünlü olduğu için tenime batar çıktı. İnternetten alışveriş yaparken hepimizin korkusu bu, ürünlerin istediğimiz gibi çıkmaması. Ama Markafoni'de durum daha iyi çünkü aldığınız eşyaları 7 gün içerisinde geri verme hakkınız var. Ben de hemen geri vermek için mail attım ve kargo ile gönderdim. Sorunsuz bir şekilde para iademi de aldım. Markafoni'den yaptığınız alışverişlerde bu seçenek mutlaka aklınızda bulunsun. Aldığınız ürünleri beğenmezseniz hiçbir neden belitmeden geri verebilirsiniz.

Bu arada Markafoni'de önümüzdeki hafta çok güzel 3 indirim başlıyor. L'oreal, Panasonic ve BUN Design. L'oreal zaten ürünlerini çok beğendiğim bir kozmetik markası. Panasonic de epilatör arayanlar için iyi bir alternatif olacaktır. Ve BUN Design zaten her önünden geçişimde gözlerimi alamadığım bir yer. Pazartesiyi merakla bekliyorum.

Markafoni'den alışveriş etmek için davetiye gerektiğinden isteyenlere gönderebilirim. alisveriscini@googlemail.com adresine mail atmanız yeterli.
Related Posts with Thumbnails