11/18/2009

Yıldönümünde Ne Giymeli?

yildonumu (1)

yildonumu

yildonumu (2)

yildonumu3

"...Sevgilimle yıldönümümüz yaklaşıyor ve kutlamak için beni çok şık bir restorana götüreceğini öğrendim :) O gece gerçekten şık olmak ve gözlerini kamaştırmak istiyorum, bana birkaç kombinasyon önerirsen çok mutlu olurum.."

Sevgili Cansu'dan bu maili aldım geçenlerde. Onun için birkaç kombin önerisi hazırladım. Yılbaşı da yaklaşıyor, yılbaşı gecesi için de düşünülebilir bu kombinler. Şıklığı garanti altına almak ist
yorsanız siyah elbiseleri tercih edebilirsiniz. Transparan detaylar veya dantel çoraplarla siyah elbisenizi hareketlendirebilirsiniz. Gidilecek yerin serin olma ihtimaline karşı elbisenizi bir blazer ceket ile tamamlamak isteyebilirsiniz. Bandage elbiseler, mavi ve krem renkleri de yükselen trendlerden. Parıltılı elbiseleri de kesinlikle es geçmemeli. Böyle bir gece için oldukça şık duracaktır. Çanta olarak zincirli Chanel tarzı bir çanta veya clutch tercih edebilirsiniz. Ankle botlar ve yüksek topuklu pumplar da altında oldukça hoş duracaktır.

Gelelim böyle güzel, şık elbiselerin nereden bulunabileceğine... Önerebileceğim mağazalar; Forever New, Zara, İpekyol ve Park Bravo. Umarım yardımcı olabilmişimdir Cansucum, şimdiden iyi eğlenceler :)
Related Posts with Thumbnails