12/18/2009

Missist Yarışması 3.hafta

missist snood

Missİst yarışmalarımızın malesef sonuncusuna geldik. Bugün çok güzel bir final gerçekleştirerek aşağıdaki soruyu yorum yazarak doğru cevaplayan ilk kişiye sezonun modası Missİst'ten snood hediye ediyoruz! Yarışmaya katılan ve soruyu doğru cevaplayan ve benimle e-mail ile iletişim kuran herkes ise Missİst'ten %10'luk indirimin sahibi oluyor. Ben bu snood'dan kendim de aldım kullanıyorum, hatta hiç çıkarmıyorum desem daha doğru olur. Gerçekten çok güzel, sıcacık ve pratik bir aksesuar. Neyse daha fazla uzatmadan soruya geçiyorum.

Missİst'in telefonla sipariş hattının numarası nedir?

İpucu her zamanki gibi www.missist.com'da!Yorum bırakırken kendinizi hatırlatacak bir rumuz yazmayı unutmayın. Yorumları yarın sabah 11:00'da onaylayacağım. O zamana kadar yarışma devam edecek. Bol şans!

Saat 11:00'da ekleme:
Yarışmaya katılan 39 kişiye çok teşekkür ederim. Doğru cevap 0212 217 99 88 olacaktı. Doğru cevabı ilk bile sevgili Ayça oldu ve bu güzel snood'u kazandı. Tebrikler Ayçacım, iletişim bilgilerini alisveriscini@gmail.com 'a mail atar mısın?

Yorum bırakan herkes cevabı doğru bildiği için katılan herkes Missİst'ten %10'luk indirim kazandı. Şimdi tüm kazananların alisveriscini@gmail.com 'a bir mail atması gerekiyor. Mailinizde rumuzunuzu da söylemeyi unutmayın :)
Related Posts with Thumbnails