1/26/2010

Alışveriş Tavsiyeleri ve Ali Mağazası

Geçenlerde Kıbrıs'ta oturan bir okuyucum, Pdrm Chse, 1 ay kadar İstanbul'da kalacağını ve İstanbul'da tavsiye edebileceğim mağazaları sormuştu. İyi olacak hastanın doktor ayağına gelirmiş diye herhalde buna diyorlar. Çünkü ben de süper bir mağaza keşfetmiş ve size ondan bahsetmeye hazırlanıyordum.

Mağazanın adı Ali. Aslında 4 şubeleri var ama dördü de Anadolu Yakası'nda olduğu için benim keşfetmem biraz zaman aldı. Umarım bir an önce Avrupa yakasında şöyle bana daha yakın bir yerlerde de bir şubeleri olur. Ali mağazası aslında hemen hemen ihtiyacınız olan her türlü şeyi bulabileceğiniz türden bir yer. H&M, Mudo, Interview by Sarar şimdi aklıma gelen orada bulabileceğiniz markalardan bazıları. Genelde ihracat fazlası olduğunu tahmin ettiğim güzel markaların indirimli ürünleri bulunuyor. Mutlaka bir kez uğrayın derim, kesinlikle görmeye değer. Ben hem kendime hem erkek kardeşime bir şeyler alarak çıktım. Yakında sizlerle de paylaşacağım.

Bu arada Ali'nin adreslerini de hemen verelim (Benim gittiğim Kazasker mağazası):

Kazasker Mağaza: 19 Mayıs Mah. Kasımpaşa Sok. Konak Apt. No:27/1 Kazasker/Kadıköy
Telefon: 0216 463 26 52

Acıbadem Mağaza: Acıbadem Cad. No:152 Acıbadem/Kadıköy
Telefon: 0216 339 01 05

Maltepe Mağaza: Üçevler Mah. Bağdat Cad. No:12/1 Adatepe/Maltepe
Telefon: 0216 457 99 64

Dudullu Mağaza: Yukarı Dudullu, Bostancı Yolu Cad. Şehit Sok. No:22 Ümraniye
Telefon: 0216 590 04 45

İstanbul'daki diğer mağaza tavsiyelerim için İstanbul'daki Ucuz ve Güzel Mağazalar başlıklı yazıma da bakabilirsiniz. Ayrıca Peros, Terkos Pasajı, Shoetek ve Vepa outlet mağazası ziyaret edilesi diğer mağzalar. Keyifli alışverişler!

Peros'un Ankara'daki mağazasını merak edenlere ufak bir not: Nişantaşı mağazasına uğradığımda sordum, Ankara CEPA AVM'de Peros bulunuyormuş. Ayrıca Kızılay Necati Bey Cad. üzerinde LC Waikiki'nin yakınında köşede bir mağazaları daha varmış.
Related Posts with Thumbnails