1/20/2010

D&G 2010 Sonbahar Erkek Koleksiyonu

dg

dg1

dg2

dg3

dg4

dg_


Sevgili Orçun'dan geçende daha çok erkeklerle ilgili yazılar yazmamı isteyen bir mail aldım. Onun ve sitemin diğer erkek takipçilerine ilham kaynağı olması dileği ile Dolce&Gabbana 2010 Sonbahar koleksiyonundan birkaç görüntü paylaşmak istiyorum. D&G koleksiyonunda hem klasik tarzda hem de spor ve rahat tarzda kıyafetler mevcut. Takım elbiselerin içine giyilen düğmeli yelekler bu sezon da modaydı, görünüyor ki önümüzdeki sezon da hiçbir şey kaybetmeyecek. Kravat seçiminde ise her ince kravatlar tercih edilmiş, çok da iyi olmuş. Bence çok hoş görünüyor. Onun dışında kadife, bağcıklı botlar, deri ceketler ve kalın triko hırkalar da oldukça dikat çekici. Ben özellikle triko hırka tarzı şeyleri erkeklere çok yakıştırıyorum. Akesuar olarak da kasket şapkalara oldukça sık yer verilmiş, sevdim. Siz ne dersiniz?

fashionising
Related Posts with Thumbnails