1/17/2010

Makyaj Çantamın Yeni Sakinleri

IMG_1716

Sevgili Gözde benden makyaj ve cilt bakımına daha fazla yer vermemi istemiş. Benim de zaten sizinle paylaşmak istediklerim vardı. Bu aralar makyaj çantamı epey yeniledim. Favori ürünlerimi ve deneyimlerimi size de anlatmak istiyorum.

1) Avon Top Allık: Şimdiye kadar hiç top allık kullanmamıştım. Diğer allıklara göre daha doğal duruyor. Benimki yine her zamanki gibi şeftali ve pembe tonlarında. Kullanımı diğer allıklara göre daha kolay ve yüzünüze daha doğal bir renk sağlıyor diyebilirim.

2) L'oreal Mineralli Fondöten/Kapatıcı: Fondöten kullanmayı pek sevmem ama bu pek fondöten gibi değil. Bir kere toz şeklinde o yüzden daha hafif bir dokusu var. Gözeneklerinizin tamamen kapanmadığını hissediyorsunuz. O yüzden sevdim, kullanımı da oldukça kolay.

3) Lancome Titreşimli Rimel: L'oreal'in bu rimelinin methini çok duymuştum. İçinde bir pil ve üzerinde küçük bir düğme bulunuyor. Düğmeye bastığınızda rimelin fırçası ufak ufak titreşiyor. Siz de titreşimle birlikte upuzun kirpkilerin keyfini çıkarıyorsunuz.

4) MAC Eyeliner: İşte aralarında en sevdiğim ve artık vazgeçilmezlerim arasında yerini alan ürün! MAC'in bu eyeliner'ına bayıldım. Daha önce sürümü daha kolay diye eyeliner yerine göz kalemi tercih ediyordum. Ancak MAC'te çalışan bir bayanın tavsiyesi ile bunu kullanmaya karar verdim. Sonuçtan oldukça memnunum, hem daha kalıcı bir makyaja sahip oldum hem de sert fırçası sayesinde bu eyelinerı sürmenin öyle korktuğum kadar da zor olmadığını öğrendim. Herkese tavsiye ederim.

5) L'oreal Curl Power Saç Köpüğü: Yeni sakinleri dedik ama hazır başlamışken uzun zamandır kullandığım ve çok memnun olduğum bu üründen de size bahsetmek istedim. Özellikle benim gibi dalgalı/kıvırcık saçlara sahipseniz, saçlarınız kabarıyor, elektrikleniyor ve bir türlü şekle girmiyorsa bu ürünü denemelisiniz. Yağlandırmadığı ve sertleştirmediği için bu saç köpüğünden çok memnunum. Dalgalı/kıvırcık saçlara sahip olanlara kesinlikle tavsiye ederim.

Şimdilik bahsedeceklerim bu kadar. Sizin de tavsiye edecekleriniz veya bu ürünlerle ilgili deneyimleriniz varsa paylaşırsanız çok sevinirim. Herkese mutlu pazarlar!
Related Posts with Thumbnails