1/12/2010

Mor Takı ile 1. Yıl Yarışması Kazananı

bilezik

Mor Takı'dan 925 ayar gümüş ve Swarovski taşları ile kaplı kardelen bileziği kazanan belli oldu. Sevgili Adreferda, tebrikler!!! Hepimiz seni kıskanıyoruz şu anda :) Güle güle, mutlu günlerde kullan bileziğini. Adresini alisveriscini@gmail.com'a bekliyorum.

Bu arada çok güzel bir yarışma oldu. Yarışmaya katılan, beni takip eden ve yorumlarıyla günümü güzelleştiren herkese çok teşekkür ediyorum. İyi ki varsınız, birlikte nice yıllara.

Ve tabi ki Mor Takı'nın tatlı sahibesi Verda Hanım'a da kocaman bir teşekkür gönderiyorum. Ve hepinizi bu güzel siteyi keşfe davet ediyorum. Bu sitedeki takılar kendinizi şımartmak için veya sevdiklerinize özel olduklarını hissettirmek için biçilmiş kaftan.


Ekleme: Adreferda bize Kayseri'den yazıyormuş :)
Related Posts with Thumbnails