1/28/2010

Sally Hansen Oje ve Tırnak Bakım Ürünlerim




Sally Hansen'in genel olarak tüm ürünlerine bayılıyorum. Tırnak bakım ürünlerini ve ojelerini de yakın zamanda deneme şansım oldu, sizinle de paylaşmak istedim. Bu arada ürünleri Markafoni'den indirimli olarak aldım. (İsteyen herkese Markafoni davetiyesi gönderbilirim, alisveriscini@googlemail.com'a mail atmanız yeterli)

1- Complete Care: 4ü Bir Arada Komple Tırnak Bakımı. Tırnak güçlendirici, tırnak uzatıcı, oje tutucu astar ve oje koruyucu cila olarak kullanılabiliyor. Ben genelde ojenin altına sürüyorum. Uzamasında çok fazla bir artış gözüme çarpmadı doğrusu (belki daha uzun süre ve düzenli kullanmak gerekiyor olabilir) ama oje tutucu astar olarak harika. Alt katman olarak bunu uyguladığınızda oje sürmek çok daha rahat oluyor.

2- Mega Shine: Tırnak cilası olarak kullanılıyor. En sevdiğim yanı ise ojenin çabucak kurumasını sağlaması. Oje sürdükten sonra ellerimi fazla kıpırdatmadan bekleme süreci benim için tam bir işkencedir. Bu cilayı sürdüğümde oje hemen kuruyor, ben de hiçbir yere bulaştırmadan bu işten kurtulmuş oluyorum. Ayrıca çok güzel bir parlaklık da variyor.

3- Orange You Cute? Oje 4120-81: Bu renge bayılıyorum. Koyu pembe ile turuncu karışımı.

4- Pardon My French Oje 4134-65: Şu anda tırnağımda olan renk. Çok doğal, açık ve hoş bir rengi var.
Related Posts with Thumbnails