2/23/2010

Cin Cevap: Faith21 Plus Size Stil Önerileri











Sevgili Ferah bana Facebook'tan ulaştı ve giyim konusunda yardım etmemi istedi. 1.56 boyunda ve 67 kilo olan Ferah kıyafet kombinasyonu konusunda oldukça zorlanıyormuş. Ferah için güzel görseller hazırladım. Forever21'in bir alt markası olan Faith21, plus size için çok hoş ürünler üretiyor. Ben de görselleri hazırlarken Faith21'e ait kombinasyonlardan yardım aldım. Özellikle aksesuar çeşitliliği oldukça fazla ve beni çok cezbetti diyebilirim.

Önerebileceğim parçalar; çok dar olmayan ama kesinlikle bol da olmayan pantolonlar, koyu renk jeanler, kalın kumaşlı elbiseler,bol bol hırkalar ve trikolar, çarpıcı desenler (çiçek desenleri, çizgiler, puantiyeler), straplez kesim elbise ve üstler, belde kemerler veya belden oturtmalı elbiseler ve üstler, bol bol da dikkat çekici aksesuarlar.

Bu arada şunu da belirteyim Forever21 gibi Faith21 de malesef Türkiye'de satılmıyor. Ancak Türkiye'ye kargo masrafı biraz fazla olsa da forever21.com sitesinden online alışveriş imkanı var.
Related Posts with Thumbnails