2/08/2010

Istanbul Fashion Week'te Ben




Bildiğiniz gibi geçtiğimiz 4 gün yani 3-6 Şubat arası İstanbul'da Moda Haftası olarak kutlandı. İstanbul Fashion Week'e bloggerlar da basın olarak davetliydi. Ben de davetlilerden biri olarak çok zor şarlat altında da olsa sonunda İFW'ye katılabildim. Öncelikle bloggerların böyle önemsenmesi ve basın kartı ayrıcalığının tanınması çok hoş, beni çok mutlu etti. Organizatörlere bunun için teşekkür etmek istiyorum. İzlediğim defileler enfesti, izleyemediklerimin de fotoğraflarını uzun uzun inceledim. Genel olarak her birini çok beğendiğimi ve başarılı bulduğumu söylemeliyim. Ancak defilelerden daha da enfes olan IFW'nin ortamıydı. Birbirinden eğlenceli ve renkli insanlarla birlikte moda dolu bir ortamı paylaşmak çok hoşuma gitti. IFW aynı zamanda birkaç blogger ile tanışmama da vesile oldu. Kısacası her şey benim açımdan çok güzeldi, tadı damağımda kaldı diyebilirim. Bir dahakini iple çekiyorum. Bu arada defilelerden fotoğrafları da bugünden itibaren sizinle paylaşıyor olacağım. Kaçıranlar üzülmesin, gitmiş kadar olacaksınız :)

Gelelim giydiklerime. Geometrik elbisem, zincir saplı çantam ve çok sevdiğim desenli çorabım sitede ilk kez yer alıyorlar. Tabi ki IFW'ye en sevdiğim kıyafetlerimle gittim, aynı zamanda en rahat edebileceğim. Ama o ortamı gördükten sonra düşündüm ki IFW hep giymek isteyip de bir türlü uygun ortam bulamadığımız kıyafetleri giymek için biçilmiş kaftanmış.

Elbise: Forever 21
Botlar: Pia Mia
Çanta: Miss Selfridge
Çorap: Calzedonia
Kolye, Yüzük ve Bilezikler: Forever 21
Related Posts with Thumbnails