2/05/2010

Veda: Cumhuriyete Giden Yol



"Veda, cumhuriyete giden yolun ne gibi basamaklar aşılarak geçildiğini en iyi yansıtmak ve modern zamanlarda dünyaya gelmiş en büyük liderlerden birisi kabul edilen Mustafa Kemal Atatürk'ün hayat hikayesinin beyaz perdeye en doğru biçimde aktarılması için şimdiye dek Türkiye'de yapılmış en büyük prodüksiyon ile hayata geçiyor."

Veda adlı bu filmi duydunuz mu? Zülfü Livaneli'nin yazıp yönettiği Atatürk ile Salih Bozok'un dostluklarını anlatan bir film, 26 Şubat'ta gösterime girecek. Geçenlerde film ile ilgili birkaç bilgi ve kostüm detaylarını anlatan fotoğraflar geldi mailime. Ben de hem filmin konusunu beğendiğim için hem de Türkiye'de sinema alanında şimdiye dek yapılmış en büyük prodüksiyona sahip olduğu için sizinle paylaşmak istedim. Eğer Cumhuriyet dönemi, o dönemde çekilen zorluklar sizin de ilginizi çekiyorsa filmi mutlaka bu filmi görün derim. Filmde dönemin kostüm detylarına ve makyaja da çok fazla önem gösterilmiş. O dönemin modasını fotoğraflardan hemen anlamak mümkün. Tam 12.000 parça kostüm kullanılmış ve bu film için Veda için Türkiye’ye 1200 kg. makyaj malzemesi gelmiş. Gidip görmeye değer değil mi?

Dahasını merak edenler için: www.vedafilm.com
Related Posts with Thumbnails