2/27/2010

Vogue Türkiye Mart 2010 Sayı 1


Televizyondaki reklamlardan, billboardlardan artık hepimiz biliyor ki modanın kutsal kitabı sayılan Vogue dergisi artık Türkiye'de, nihayet. 2010 Mart ayında Vogue Türkiye'deki ilk sayısını satışa sundu. Ben de hemen ilk çıktığı gün gidip aldım tabi ki. Öncelikle Jessica Stam karşılıyor sizi kapakta. Dolu dolu 562 sayfa bekliyor sizi bu kapağın altında. Baştaki 92 sayfalık reklam bölümünü geçtikten sonra nihayet Vogue yazılarına ulaşabiliyorsunuz büyük bir merakla. (Dergilerdeki reklamlar televizyondaki hissi yaratmıyor bende gerçi, dergi reklamlarını incelemeye bayılıyorum) Sonrasında Seda Domaniç'in o çok güzel ve samimi yazısını, samimi yazı diliyle her cümlesine kafa sallayarak okuyorsunuz. Sonrası zaten moda stil trendler güzellik. Yani Vogue'dan beklenen her şey, hem de büyük bir özen ve çok samimi bir yazı dili ile anlatılmış. Bloglardaki yazı diline benzettim ben. Bu arada kapakta Jessica Stam ve Vogue Türkiye yazısından başka hiçbir şey bulunmuyor. İçindeki konulara ait hiçbir fikriniz yokken satın alıyorsunuz dergiyi, bu da Vogue'un gücü olsa gerek. Üstelik bana kalırsa merak uyandırmayı da iyi becermişler bu şekilde. Kısacası hoşgeldin Vogue Türkiye, iyi ki geldin. Bundan sonra her ay görüşmek üzere :)
Related Posts with Thumbnails