3/17/2010

Cin Cevap: Blazer Ceketi Gece Nasıl Giymeli?






Sevgili Esma'nın ricası üzerine blazer ceketi gece nasıl giyebiliriz, bununla ilgili görseller paylaşmak istiyorum. Gece giyilebilecek 3 tane blazer ceketli kombin hazırladım. İlki favorim, blazer ceketi gece bandage elbiselerle çok seviyorum. Bence en iyi bu şekilde duruyor. Bandage elbise yerine bandage etek ve bluz da tercih edilebilir. Ve bu noktadan sonra ben susuyorum, bırakıyorum Jennifer konuşsun. Jennifer Aniston gri parıltılı elbisesi ve üzerine giydiği blazer ceketle Esma'nın sorusunu zaten çok güzel bir şekilde yanıtlıyor. Büyüleyici görünüyor gerçekten, çok çok beğendim. Ayrıca yıldız şeklindeki küpeleri de çok hoş. Son olarak Kate Walsh blazer ceket gece nasıl giyilmemeli sorusuna cevap arayanlar için ideal bir görüntü oluşturmuş :)
Related Posts with Thumbnails