3/05/2010

Cin Cevap: İstanbul'daki En Güzel Abiye / Gece Elbisesi Mağazaları

altınkure

Sevgili Pınar bana ulaşarak İstanbul'daki güzel abiye elbiseler satan mağazaları paylaşmamı istedi. Geçen sene ben de hem yakınlarımın düğünü hem mezuniyet derken hummalı bir abiye elbise arayışı içerisine girmiştim.

En çok içimin gittiği elbiseleri Nişantaşı'ndaki BCBG Max Azria mağazasında buldum. Fiyatları 400-700 TL arası değişen gece elbiseleri gerçekten de beğenilmeyecek gibi değildi. BCBG elbise modellerine göz atmak için buraya tıklayabilirsiniz.

Onun dışında pişti olma riskini göze alıyorsanız İpekyol ve Park Bravo'da da daha uygun fiyatlarda şık gece elbiseleri bulmak mümkün. Ortalama fiyatları 100-300 TL arası diyebilirim. Mango, Zara ve Koton'a da şöyle bir göz gezdirmekte fayda var.

Profilo Alışveriş Merkezi'nde yolunuz düşerse oradaki P.S. mağazasına da bir göz atın derim. Yine fiyatları 100-300 TL arası uygun güzel elbiseler bulabilirsiniz.

Bu sene öğrendiğim Forever New mağazaları da gece elbiseleri için başvurulması gereken mağazaların başında yer alıyor. Bu seneki gece elbisesi ihtiyaçları için benim gideceğim ilk adres orası olacak. Çok şık ve çok trendy elbiseler bulmak mümkün. Fiyatları da fena değil yine gece elbiselerinde 100-400 arası diye tahmin ediyorum.

Eğer "paraya kıyacağım yeter ki şık olayım" diyorsanız da ver elini Harvey Nichols, Beymen, ve Nişantaşı'ndaki tasarımcıların butikleri. Ayrıca Teşvikiye ve Suadiye'de bulunan Brands For Less mağazaları da gidilip görülesi. Büyük markalara ait tasarımları nispeten daha uygun fiyattan satın alabileceğiniz bir yer.

Ya sizin eklemek, tavsiye etmek istediğiniz yerler var mı?

Bu arada bu sezonun elbise trendleri için buraya.
Related Posts with Thumbnails