3/29/2010

Yaz Gelmeden...

Her ne kadar "sıcak hava insanı" olsam da kışlık kıyafetlerimi, trikolarımı, opak çoraplarımı, en çok da botlarımı yazın çok özlüyorum. O yüzden bu elbiseyi kırmızı kalpli çoraplarımla ve en sevdiğim botlarımla yaz gelmeden bir kez daha giymek istedim. Çoraplar Penti'nin sevgililer günü hediyesiydi hatırlarsanız. Elbise de çok sevdiğim mağaza Bilstore'dan. Elime aldığım kalpli çubukla  bu sevgi dolu konsepti tamamlayayım dedim. Bu hafta benim için yoğun bir şekilde ev değiştirme-taşınma telaşı ile geçecek. Kendime kolaylıklar size de güzel bir hafta diliyorum.

Elbise: Fred Perry
Botlar: Nine West
Çorap: Penti
Kolye: ?
Yüzük: Forever21

Not: Bugün Nr39 Trendyol'da indirime girdi. Kaçırmayın! Hala üye olmadıysanız bu linke tıklayıp üye olabilirsiniz...
Related Posts with Thumbnails