4/30/2010

2010 Blog Ödüllerinde Son Gün! Oylarınızı Bekliyorum :)

2010 Blog Ödülleri yarışmasına katıldım ve oylama için son 6 gün! Herkesi Moda Blogları kategorisinde Alışveriş Cini'ne oy vermeye bekliyorum.Yurt dışından da oy kullanabilirsiniz.

Oy vermek için yapacaklarınız:


1.Adım: Bu adrese gidip Kayıt butonuna tıklayın.


2.Adım: Kullanıcı adı, parola ve e-mail adresinizi girip İleri butonuna tıklayın.



3.Adım: Yukarıda gördüğünüz resimdeki karakterlerien üst alana yazın. Telefon numaranızı girin ve İleri butonuna tıklayın.



4.Adım: Cep telefonunuza gelen BÖ2010 Aktivasyon kodunu girin.



5.Adım: Formu geçelim, hemen oy vermek istiyorum yazısına tıklayın.



6.Adım: Bu adrese gidip üstteki OY VER butonuna tıklayın.



7.Adım: Oy verdiğinizi kontrol etmek için bu adrese tekrar gidin. OYLANDI yazısını görüyorsanız işlem tamam demektir! :)

Şimdiden desteğiniz için çok çok teşekkür ediyorum...
Related Posts with Thumbnails