4/27/2010

Bugün Ben&Jerry's Bedava Dondurma Günü



Dondurmayı kim sevmez ki? Hele de Ben&Jerry's in muhteşem dondurmalarını. O zaman güzel bir haber, Ben&Jerry's Türkiye'de 3.defa bugünü yani 27 Nisan'ı "Bedava Dondurma Günü" olarak kutluyor. Bir gelenek haline gelen bu gün 25 ülkeyle beraber Türkiye’de de coşkuyla kutlanacak. Bedava Dondurma Günü'nde, istediğiniz kocaman parçalı bir dondurmayı, ister külahta ister kapta alabilir ve bu lezzetin keyfini doya doya çıkarabilirsiniz.

27 Nisan 2010 Salı günü 13.00 – 20.00 arasında gerçekleştirilecek olan geleneksel Ben&Jerry’s Bedava Dondurma Günü'ne katılabileceğiniz mağazalar:

İstanbul Avrupa Yakası:
- Ben&Jerry’s City’s Nişantaşı
- Ben&Jerry’s Cinebonus Kanyon
- Ben&Jerry’s CineBonus Capacity

İstanbul Anadolu Yakası:
- Ben&Jerry’s Bağdat Caddesi
- Ben&Jerry’s Cinebonus Palladium
- Ben&Jerry’s Cinebonus Meydan
Related Posts with Thumbnails